Prowadzone przez nas działania restrukturyzacyjne obejmują wszystkie istotne sfery marketingu, a więc struktury marketingowe, działania celowe, procesy marketingowe oraz koszty marketingowe. Holistyczne spojrzenie na obszar marketingu i doświadczenia zdobyte podczas zarządzania tym obszarem w dużych przedsiębiorstwach pozwala nam na pragmatyczne podejście do procesu restrukturyzacji.
Zredefiniowane przez nas procesy marketingowe zostają uproszczone i dopasowane do specyfiki przedsiębiorstwa i rynku. Efektem prac są karty procesów zgodne ze standardami ISO. Procesy są również redefiniowane pod kątem kosztów, które generują. Pozwala to na uzyskanie wymiernych oszczędności finansowych przy polepszeniu funkcjonowania procesów.
Każdy proces marketingowy realizowany w przedsiębiorstwie zostaje audytowany pod kątem jego powiązań z procesami sprzedażowymi i wpływu na wolumen sprzedaży. Procesy nie powiązane ze sprzedażą, powinny pośrednio wpływać na budowę wartości firmy i zwiększanie rozpoznawalności marki. Jeżeli oba powyższe warunki nie są spełnione, to proces marketingowy nie wnosi wartości dodanej i może zostać zlikwidowany.
Parametryzacja procesów, a przede wszystkim wprowadzenie mierników efektywności kosztowej działań marketingowych pozwalają na ocenę skuteczności tych działań. Jest to dla nas kluczowy obszar, który również w wymierny sposób pozwala oceniać skuteczność naszego działania.