oferta

Jesteś tutaj

draw a curvy line

Plany marketingowe

Planujemy działania marketingowe w ujęciu krótko – i długoterminowym, strategicznym. Korzystając z metodologii 5P ustalamy istotne aktywności składające się na szeroko rozumiany marketing przedsiębiorstwa. Każdy z zaplanowanych przez nas obszarów jest dokładnie budżetowany i harmonogramowany. Implementujemy narzędzia, które pozwalają na korelację budżetu z realizacją planu sprzedaży. Takie dynamiczne narzędzie pozwala na dostosowanie kosztów marketingowych do zmiennej realizacji planów sprzedażowych w
trakcie roku budżetowego.

Operacyjne i strategiczne planowanie marketingowe

W oparciu o informacje rynkowe pozyskane w procesie analitycznym, obejmującym zasoby wewnętrzne i zewnętrze, a także w oparciu o cele biznesowa określone przez kadrę menedżerską przedsiębiorstwa, projektujemy długookresowe strategie marketingowe, wynikające z nich inicjatywy strategiczne oraz plany taktyczne.

Planowanie akcji promocyjnych

W ramach planowania marketingowego szczególną wagę przywiązujemy do działań związanych z promocją firmy, marki, czy konkretnych grup produktowych lub wybranych produktów. Koncentrujemy się również na promocji sprzedaży jako elemencie bezpośrednio wspierającym sprzedaż.

Media plany

Media plany stanowią element projektowanych przez nas operacyjnych planów marketingowych, ale mogą również stanowić odrębny element pozwalający na skuteczne budowanie wizerunku w mediach.

  • logo impel
  • logo rawlplug
  • logo koelner
  • logo modeco
  • logo globus
  • logo bunge
  • logo ipt call center