oferta

Jesteś tutaj

magnifyed gears

Audyt marketingowy

Prowadzone przez nas audyty mogą stanowić samodzielną usługę jak również być pierwszym etapem procesu restrukturyzacji. Cały proces audytowy na który składają się audyt procesów, struktur i kosztów, ma na celu identyfikację słabych i mocnych stron marketingu jako funkcji realizowanej w przedsiębiorstwie. Jest to pierwszy etap optymalizacji marketingu w firmie.

Audyt procesów marketingowych

Poddajemy gruntownej analizie wszystkie procesy marketingowe funkcjonujące w przedsiębiorstwie, także te, które przebiegają poza działem marketingu. Nasze działania w tym zakresie mają na celu identyfikację wąskich gardeł oraz powielających się procesów, a także procesów nieefektywnych.

Audyt struktur marketingowych

Analiza struktury działu marketingu ma na celu określenie czy jest zaprojektowana w optymalny dla przedsiębiorstwa sposób, czy zapewnia sprawną realizację istotnych funkcji marketingowych, a także czy jest zoptymalizowana pod kątem przepływu informacji.

Audyt efektywności kosztowej działań marketingowych

Analiza ponoszonych kosztów marketingowych ma pomóc określić czy wszystkie z nich są niezbędne, czy są efektywne i odpowiednio alokowane. W trakcie audytu określamy na ile ponoszone koszty marketingowe są skorelowane z wielkością sprzedaży firmy.

  • logo impel
  • logo rawlplug
  • logo koelner
  • logo modeco
  • logo globus
  • logo bunge
  • logo ipt call center