Skuteczne działanie na rynku to między innymi świadomość szans i zagrożeń płynących z
tego rynku. To wiedza na temat klientów i konkurencji. Gromadzimy i analizujemy tę wiedzę,
tak żeby zapewnić naszym klientom podstawy do podejmowania dobrych decyzji.
Analiza otoczenia szerokiego przedsiębiorstwa daje odpowiedź na pytanie z jakimi zagrożeniami i szansami powinno liczyć się przedsiębiorstwo w sferze czynników makroekonomicznych, technologicznych czy prawnych. Analiza ta jest pierwszym krokiem do określenia wpływu otoczenia zewnętrznego na rozwój przedsiębiorstwa.
Realizujemy wielowymiarowe analizy obecnych i potencjalnych klientów, począwszy od segmentacji, poprzez analizę potrzeb i preferencji, a skończywszy na analizach numerycznych określających koncentrację sprzedaży.
Wiedza o konkurencji jest istotnym elementem budowania przewagi na rynku. Mając tę świadomość oferujemy szeroki zakres działań analitycznych poświęconych konkurencji. Składają się na nie: analiza cenowa konkurencji, analiza działań marketingowych, analiza pozycji rynkowej, wielowymiarowa analiza portfolio produktów.