oferta

Jesteś tutaj

measure it

Analizy rynkowe

Skuteczne działanie na rynku to między innymi świadomość szans i zagrożeń płynących z
tego rynku. To wiedza na temat klientów i konkurencji. Gromadzimy i analizujemy tę wiedzę,
tak żeby zapewnić naszym klientom podstawy do podejmowania dobrych decyzji.

Analizy otoczenia makro

Analiza otoczenia szerokiego przedsiębiorstwa daje odpowiedź na pytanie z jakimi zagrożeniami i szansami powinno liczyć się przedsiębiorstwo w sferze czynników makroekonomicznych, technologicznych czy prawnych. Analiza ta jest pierwszym krokiem do określenia wpływu otoczenia zewnętrznego na rozwój przedsiębiorstwa.

Analizy klientów

Realizujemy wielowymiarowe analizy obecnych i potencjalnych klientów, począwszy od segmentacji, poprzez analizę potrzeb i preferencji, a skończywszy na analizach numerycznych określających koncentrację sprzedaży.

Analizy konkurencji

Wiedza o konkurencji jest istotnym elementem budowania przewagi na rynku. Mając tę świadomość oferujemy szeroki zakres działań analitycznych poświęconych konkurencji. Składają się na nie: analiza cenowa konkurencji, analiza działań marketingowych, analiza pozycji rynkowej, wielowymiarowa analiza portfolio produktów.

  • logo impel
  • logo rawlplug
  • logo koelner
  • logo modeco
  • logo globus
  • logo bunge
  • logo ipt call center